- Oddanie asortymentu do prania jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem regulaminu pralni przez klienta.
- Wysokość opłat określa cennik. W przypadku wątpliwości wynikających z odpowiednim zakwalifikowaniem danego asortymentu, bądź braku danej pozycji w cenniku, ostateczna decyzja co do wyceny usługi zostaje podjęta przez pracownika Pralni OK w momencie przyjmowania zlecenia.
- Opłata za usługę pobierana jest z góry gotówką lub kartą kredytową.
- Termin wykonania usługi podawany jest w momencie przyjmowania zlecenia.
- Pralnia OK przyjmuje do prania asortyment posiadający fabryczne oznakowanie przepisu prania i składu surowcowego. Asortyment nie posiadający w/w oznakowań przyjmowany jest wyłącznie na odpowiedzialność Klienta. Pralnia OK nie ponosi wtedy odpowiedzialności za jego ewentualne uszkodzenie lub zniszczenie.
- Pralnia OK nie ponosi odpowiedzialności za guziki, sprzączki, klamry, poduszki naramienne, fizelinę , membranę, zamki błyskawiczne, ściągacze gumowe, hafty, napisy, a także za szkody w odzieży, których nie można było przewidzieć przed jej przyjęciem, a wynikające z niedostatecznej trwałości farbowania, zbiegania się materiału, niskiej jakości szycia, impregnacji i innych wad ukrytych oraz inne szkody powstałe wskutek czyszczenia według niewłaściwej instrukcji zamieszczonej przez producenta odzieży.
- Na odpowiedzialność Klienta Pralnia OK podejmie się czyszczenia sukien ślubnych, odzieży ze wstawkami ze skóry zamszowej lub tworzyw sztucznych, garderobę z aplikacjami wykonanymi z koralików i cekinów, bądź odzież z innego rodzaju wstawkami, aplikacjami lub nadrukami, co do których istnieje niebezpieczeństwo ich uszkodzenia.
- Pralnia OK może odmówić wykonania zlecenia, jeśli uzna, że istnieje zbyt duże ryzyko wystąpienia szkody lub nie posiada możliwości technicznych wykonania usługi.
- Pralnia OK nie gwarantuje całkowitego usunięcia zanieczyszczeń lub plam z powierzonego asortymentu, szczególnie gdy plamy są stare lub były uprzednio zapierane.
- Jakość wykonanej usługi należy sprawdzić w chwili odbioru przedmiotu zlecenia. Prawo do reklamacji przysługuje wyłącznie w dniu odbioru garderoby. Brak zgłoszenia pisemnych zastrzeżeń w chwili odbioru odzieży oznacza brak zastrzeżeń ze strony klienta co do jakości wykonanej usługi i nie może stanowić w przyszłości podstawy do roszczeń reklamacyjnych. Zgłoszenie reklamacji nie zwalnia z obowiązku zapłaty za usługę.
- Za rzeczy pozostawione w odzieży Pralnia OK nie ponosi odpowiedzialności.
- W przypadku nie odebrania odzieży w ciągu 90 dni od wyznaczonego terminu, zostaje ona oddana na cele dobroczynne.